مصرف کنندگان گرامی توجه داشته باشند قیمت انواع الکتروموتور موتوژن تغییر قیمت داشته است و به زودی به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

موتورهای الکتریکی در دنیای امروز نقش عمده ای در بهره گیری از انواع دستگاه ها و ماشینهایی دارند که برای راه اندازی به قدرت و توان لازم نیازمندند. یکی از تولید کنندگان با سابقه و برجسته در زمینه تولید موتورهای الکتریکی شرکت موتوژن می باشد. این شرکت در ابتدا با نام گلدالکتریک ایران در سال 1352 کار خود را با تولید الکترموتورهای کولری تحت لیسانس وستینگهاوس آمریکا آغاز کرد و در سال 1354 با خرید سهام این شرکت توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، نام شرکت به موتوژن تغییر یافت و از سال 1364 تولید الکتروموتورهای صنعتی در ابتدا تا توان 18.5 کیلووات و بعدها توان 1 مگاوات نیز در برنامه این شرکت قرار گرفت. از این رو شناخت انواع الکتروموتور موتوژن و البته بررسی لیست قیمت الکتروموتور موتوژن می تواند ما را بیشتر با نحوه کارکرد این دستگاه ها آشنا نماید.

استاتور و روتور در موتور الکتریکی

استاتور و روتور در موتور الکتریکی

لیست قیمت الکتروموتور موتوژن (1 اردیبهشت 1403) شامل الکتروموتورهای سه فاز آلومینیومی موتوژن و الکتروموتورهای سه فاز چدنی موتوژن می گردد و لیست قیمت موتوژن 1402 را به صورت بروزرسانی شده در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد. این لیست قیمت در تاریخ 1402/05/04 توسط شرکت موتوژن به عنوان آخرین لیست قیمت موتوژن ارائه شده است. مصرف کنندگان عزیز به خاطر داشته باشند در صورت تغییر در قیمت محصولات گستره آبی تغییرات قیمت را به اطلاع عزیزان خواهد رسانید. همچنین با کلیک بر روی نام این محصولات می توانید اطلاعات دقیق و مشخصات فنی مربوط به الکتروموتورها را مشاهده فرمایید.
مصرف کنندگان عزیز همچنین می توانند برای کسب اطلاع از قیمت موتور الکتریکی موتوژن با شماره های قرار داده شده در وبسایت گستره آبی تماس حاصل فرمایند و از مشاورین ما جهت انتخاب الکتروموتور موتوژن مناسب و قیمت موتور بهره جویند.

لیست قیمت الکتروموتور سه فاز آلومینیومی موتوژن (1 اردیبهشت 1403)

لیست قیمت الکتروموتور سه فاز آلومینیومی موتوژن

لیست قیمت الکتروموتور سه فاز آلومینیومی موتوژن

الکتروموتور سه فاز موتوژن دارای مشخصات منحصر به فردی از جمله تیپ موتور، اندازه فریم، قدرت، ولتاژ و جریان نامی و همچنین وزن الکتروموتور موتوژن می باشد و آنچه این موتور الکتریکی سه فاز را از سایر انواع آن متمایز می نماید جنس فریمی است که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. الکتروموتورهای موجود در این دسته دارای فریمی از جنس آلومینیوم می باشند. در ادامه لیست قیمت الکتروموتور سه فاز آلومینیومی موتوژن را معرفی خواهیم کرد، لازم به ذکر است الکتروموتور سه فاز موتوژن به طور معمول در دور موتور 1500 دور بر دقیقه به مصرف کنندگان عرضه می گردد و از این رو در این لیست قیمت موتورهای الکتریکی در توان خروجی از 0.25 کیلووات تا 18.5 کیلووات قیمت گذاری شده است. مصرف کنندگان توجه داشته باشند با کلیک بر روی نام هر محصول می توانید اطلاعات بیشتری درباره هر موتور الکتریکی سه فاز موتوژن بدانند.

ردیف نام دور 7500 دور 1000 دور 1500 دور 3000
1 الکتروموتور سه فاز 0.06 کیلووات موتوژن
2 الکتروموتور سه فاز 0.09 کیلووات موتوژن
3 الکتروموتور سه فاز 0.12 کیلووات موتوژن
4 الکتروموتور سه فاز 0.18 کیلووات موتوژن
5 الکتروموتور سه فاز 0.25 کیلووات موتوژن
6 الکتروموتور سه فاز 0.37 کیلووات موتوژن
7 الکتروموتور سه فاز 0.55 کیلووات موتوژن
8 الکتروموتور سه فاز 0.75 کیلووات موتوژن
9 الکتروموتور سه فاز 1.1 کیلووات موتوژن
10 الکتروموتور سه فاز 1.5 کیلووات موتوژن
11 الکتروموتور سه فاز 2.2 کیلووات موتوژن
12 الکتروموتور سه فاز 3 کیلووات موتوژن
13 الکتروموتور سه فاز 4 کیلووات موتوژن
14 الکتروموتور سه فاز 5.5 کیلووات موتوژن
15 الکتروموتور سه فاز 7.5 کیلووات موتوژن
16 الکتروموتور سه فاز 11 کیلووات موتوژن
17 الکتروموتور سه فاز 15 کیلووات موتوژن
18 الکتروموتور سه فاز 18.5 کیلووات موتوژن

لیست قیمت الکتروموتور سه فاز چدنی موتوژن (1 اردیبهشت 1403)

لیست قیمت الکتروموتور سه فاز چدنی موتوژن

لیست قیمت الکتروموتور سه فاز چدنی موتوژن

در لیست قیمت الکتروموتور سه فاز چدنی موتوژن به انواع الکتروموتورهای سه فاز با فریم چدنی اشاره می شود که توسط شرکت موتوژن تهیه می شوند و در توان بین 2.2 کیلووات تا 400 کیلووات عرضه می گردد. این الکتروموتورها دارای سه فاز و البته همانطور که اشاره شد از فریم چدنی برخوردارند. الکتروموتورها در واقع در انواع پله ای، جریان مستقیم و جریان متناوب تهیه می شوند. نوعی از این موتورهای الکتریکی که برای راه اندازی پمپ های فشار قوی و گریز از مرکز مناسب می باشد در دسته الکتروموتور جریان متناوب یا AC قرار می گیرند و به عنوان موتور الکتریکی القایی نیز شناخته می شوند. در واقع این موتورها دارای دو بخش اصلی به صورت ثابت و متحرک هستند که به ترتیب استاتور و روتور نامیده می شوند. استاتور در قسمت بیرونی و روتور در داخل استاتور در فاصله مهندسی دقیقی قرار دارد. از این رو با وصل شدن الکتروموتور به منبع تغذیه سه فاز جریان متناوب مورد نیاز موتور تامین می گردد و در نتیجه با تشکیل میدان الکترومغناطیسی روتور در درون استاتور به گردش در می آید. با گردش روتور نیز محور که از یک طرف به روتور و از طرف دیگر به پروانه پمپ متصل است دوران می کند و عملیات پمپاژ آغاز می گردد.

مصرف کنندگان عزیز توجه داشته باشند این موتورهای الکتریکی سه فاز دارای مشخصات فنی الکتروموتور موتوژن منحصر به فردی هستند که با کلیک بر روی نام این محصولات می توانید به راحتی به مشخصات آنها پی ببرید.

ردیف نام دور 7500 دور 1000 دور 1500 دور 3000
 1 الکتروموتور سه فاز چدنی 2.2 کیلووات موتوژن
 2 الکتروموتور سه فاز چدنی 3 کیلووات موتوژن
 3 الکتروموتور سه فاز چدنی 4 کیلووات موتوژن
 4 الکتروموتور سه فاز چدنی 5.5 کیلووات موتوژن
 5 الکتروموتور سه فاز چدنی 7.5 کیلووات موتوژن
 6 الکتروموتور سه فاز چدنی 11 کیلووات موتوژن
 7 الکتروموتور سه فاز چدنی 15 کیلووات موتوژن
 8 الکتروموتور سه فاز چدنی 18.5 کیلووات موتوژن
 9 الکتروموتور سه فاز چدنی 22 کیلووات موتوژن
 10 الکتروموتور سه فاز چدنی 30 کیلووات موتوژن
 11 الکتروموتور سه فاز چدنی 37 کیلووات موتوژن
 12 الکتروموتور سه فاز چدنی 45 کیلووات موتوژن
 13 الکتروموتور سه فاز چدنی 55 کیلووات موتوژن
 14 الکتروموتور سه فاز چدنی 75 کیلووات موتوژن
 15 الکتروموتور سه فاز چدنی 90 کیلووات موتوژن
 16 الکتروموتور سه فاز چدنی 110 کیلووات موتوژن
 17 الکتروموتور سه فاز چدنی 132 کیلووات موتوژن
 18 الکتروموتور سه فاز چدنی 160 کیلووات موتوژن
19 الکتروموتور سه فاز چدنی 185 کیلووات موتوژن
20 الکتروموتور سه فاز چدنی 200 کیلووات موتوژن
21 الکتروموتور سه فاز چدنی 250 کیلووات موتوژن
22 الکتروموتور سه فاز چدنی 315 کیلووات موتوژن
23 الکتروموتور سه فاز چدنی 355 کیلووات موتوژن
24 الکتروموتور سه فاز چدنی 400 کیلووات موتوژن

سوالات متداول پیرامون لیست قیمت الکتروموتور موتوژن (1 اردیبهشت 1403)

  1. تاریخ انتشار لیست قیمت الکتروموتور موتوژن چیست؟ لیست قیمت پیش رو برای الکتروموتورهای موتوژن تهیه شده است و توسط شرکت موتوژن در سال 1402 در تاریخ 1402/05/04 منتشر گردیده است.
  2. آیا ارزش افزوده در لیست قیمت الکتروموتور موتوژن در نظر گرفته شده است؟ بله در این لیست قیمت موتوژن ارزش افزوده نیز اضافه گردیده است.
  3. آیا نیاز است مصرف کنندگان به قیمت اعلام شده هزینه حمل و نقل را اضافه نمایند؟ از طرفی علاوه بر ارزش افزوده که پیشتر اشاره شد قیمت الکتروموتور موتوژن شامل حمل و نقل نیز می شود.
  4. آیا لیست قیمت الکتروموتور موتوژن شامل الکتروموتورهای تک فاز است؟ خیر در این لیست قیمت تنها قیمت الکتروموتورهای سه فاز آورده شده است.
  5. لیست قیمت الکتروموتور سه فاز موتوژن چه انواعی دارد؟ موتورهای الکتریکی موتوژن با فریم آلومینیومی و فریم چدنی تهیه می شوند و از این رو لیست قیمت آنها نیز در دو دسته لیست قیمت الکتروموتور سه فاز آلومینیومی موتوژن و لیست قیمت الکتروموتور سه فاز چدنی موتوژن مورد بررسی قرار می گیرد.