مصرف کنندگان گرامی توجه داشته باشند قیمت انواع ترانسفورماتور شرکت ایران ترانسفو افزایش قیمت داشته است و به زودی به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

ترانسفورماتورهای تولید شده توسط شرکت ایران ترانسفو در انواع مختلف به صورت ترانسفورماتور توزیع، ترانسفورماتور قدرت و البته ترانس ویژه ساخته می شوند. لازم به ذکر است که این محصولات هم چنین در دو نوع ترانسفورماتور سه فاز و ترانسفورماتور تک فاز نیز تهیه می شوند. آنچه در اینجا قصد ارائه توضیحاتی درباره آن را داریم، قیمت ترانسفورماتور تک فاز در مدل های مختلف می باشد. توجه داشته باشید که ایران ترانسفو سری ترانس تک فاز را در 6 مدل ارائه می نماید که همگی به جز یکی از این محصولات دارای ولتاژ ورودی 20 کیلو ولت می باشند و محصول به خصوص در این سری تنها مدلی است که دارای ولتاژ ورودی 30 کیلو ولت می باشد. در این سری از ترانس تکفاز، قدرت نامی برای محصولات شامل 10، 15، 25، 50 و 75 کیلو ولت آمپر خواهد بود و برای ولتاژ ورودی 30 کیلو ولت نیز قدرت نامی برای دستگاه 25 کیلو ولت آمپر است. از طرفی به خاطر داشته باشید که ترانسفورماتورهای تولید شده توسط شرکت ایران ترانسفو همگی تحت لیسانس استاندارد IEC60076 و VDE0532 زیمنس آلمان بوده و این شرکت از سال 1345 تولید ترانسفورماتورهای خود را آغاز کرده است.

ترانسفورماتور تک فاز به طور معمول به صورت بانک ترانسفورماتوری به کار می رود و حتی در برخی از مواقع ممکن است نسبت به نوع سه فاز خود دارای مزیتهایی همچون محدودیت در وزن و ابعاد حمل، الزامات مربوط به شرایط سایت و همچنین قابلیت اطمینان باشد. یادآور می شویم که تفاوت ترانسفوماتور تک فاز با سه فاز در نوع اتصالات مربوط به سیم پیچ های اولیه و ثانویه است و این دستگاه همانطور که از نام آن مشخص می باشد، از برق تک فاز برای کارکرد خود استفاده می کند.

لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز ایران ترانسفو (29 اسفند 1402) در تاریخ 1401/12/09 توسط شرکت ایران ترانسفو ارائه شده است و تا به اکنون به روز ترین لیست قیمت این شرکت می باشد که در آن ارزش افزوده نیز محاسبه گردیده است. در صورت بروز هر گونه تغییر قیمت ، گستره آبی آن را در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شما مصرف کنندگان عزیز خواهد رساند. از این رو تصمیم به به روز رسانی این لیست قیمت به صورت روزانه گرفته شده تا مصرف کنندگان سریع تر به لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز ایران ترانسفو مد نظر خود دست یابند. همچنین توجه داشته باشید که محصولات ارائه شده در زیر تنها ترانس تک فاز هستند و عزیزان برای اطلاع از قیمت محصولات دیگر می توانند به لیست قیمت ایران ترانسفو مراجعه فرمایند. یادآور می شویم که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از ویژگی های محصولات و کسب اطلاعات بیشتر درباره کارایی محصولات و مشخصات فنی آن شامل قدرت نامی، فرکانس نامی، نوع سیستم خنک کنندگی، ابعاد و غیره بر روی نام هر محصول کلیک نمایید و به صفحه اختصاصی آن مراجعه فرمایید.

لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز (29 اسفند 1402)

در جدول زیر محصولات قیمت ترانس برق تک فاز ایران ترانسفو آورده شده اند که شما می توانید با کلیک بر روی نام هر محصول اطلاعات جزئی آنها را بیشتر مطالعه فرمایید.

ردیف مشخصات K.V.A K.V قیمت رسمی ایران ترانسفو (ریال)
1 ترانسفورماتور کم تلفات تکفاز 10 KVA ردیف 20 10 20
2 ترانسفورماتور کم تلفات تکفاز 15 KVA ردیف 20 15 20
3 ترانسفورماتور کم تلفات تکفاز 25 KVA ردیف 20 25 20
4 ترانسفورماتور کم تلفات تکفاز 25 KVA ردیف 30 25 30
5 ترانسفورماتور کم تلفات تکفاز 50 KVA ردیف 20 50 20
6 ترانسفورماتور کم تلفات تکفاز 75 KVA ردیف 20 75 20
0 0 0

پرسش های رایج مربوط به لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز ایران ترانسفو (29 اسفند 1402)

  1. لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز ایران ترانسفو در چه تاریخی منتشر شده است؟ به روزترین لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز ایران ترانسفو در تاریخ 1401/12/09 ارائه شده است و این لیست توسط گستره آبی به اطلاع مشتریان گرامی رسانیده شده است.
  2. آیا در این لیست ارزش افزوده نیز اضافه شده است؟ لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز شامل قیمت مصرف کنندگان بر اساس جدول لیست قیمت عرضه شده شرکت ایران ترانسفو به علاوه ارزش افزوده می باشد.
  3. آیا هزینه حمل در این لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز ایران ترانسفو لحاظ شده است؟ خیر، مصرف کنندگان گرامی توجه داشته باشند که می بایست هزینه حمل و نقل به نقطه مورد نظر خود را به هنگام خرید ترانسفورماتور تک فاز و برآورد قیمت اضافه نمایند چرا که در این لیست قیمت لحاظ نشده است.
  4. لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز شامل چه محصولاتی می شود؟ توجه داشته باشید که این لیست قیمت تنها شامل ترانسفورماتورهای تک فاز می باشد که توسط شرکت ایران ترانسفو تولید شده اند. عزیزان برای اطلاع از قیمت سایر محصولات می بایست به لیست قیمت ایران ترانسفو مراجعه فرمایند.
  5. چطور ترانسفورماتور تک فاز مد نظر خود را خریداری نمایید؟ راحت ترین و آسان ترین راه برای خرید ترانسفورماتور این است که با شماره های گستره آبی که در سایت موجود است تماس گرفته و از مشاوره انتخاب ترانسفورماتور و راهنمایی های لازم برای خرید بهره مند گردید. همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به لیست قیمت ترانسفورماتور تک فاز و یا با تماس با شماره های موجود قیمت محصول مورد نظر خود را استعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *