پمپ آب

پمپ شناور KSB

پمپ شناور KSB

شرکت KSB یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه انواع پمپ، شیر صنعتی و سایر دستگاه های مرتبط می باشد. محصولات این شرکت در زمینه های مختلف از جمله منازل مسکونی، پمپاژ سیالات در صنعت و فاضلاب و همچنین آبیاری زمین های کشاورزی کاربرد دارد. این شرکت اولین بار در فرانکنتال در آلمان در سال 1871 تاسیس شد و محصولات آن در سراسر دنیا عرضه می شود. تکنولوژی که این شرکت برای تولید این محصولات استفاده می نماید ناشی از تلاش و پشتکار تیم تحقیق و توسعه آن می باشد که سالانه تحقیقات و آزمایشات زیادی برای تولید محصولات با کیفیت تر و کاراتر انجام می دهند. این مرکز روی هیدرولیک، تکنولوژی مواد و اوتوماسیون پمپ و شیر صنعتی تحقیقات می کنند، تا بتوانند محصولات با کارایی و بهره وری بیشتر تولید نمایند و سیستم کنترل و نظارت اوتوماتیک این محصولات را بهبود بخشند. این محصول در کشور ما با نام تجاری پمپیران تولید وعرضه می گردد. در این مقاله مایلیم بیشتر درباره ی انواع پمپ به خصوص پمپ شناور KSB توضیحات مختصری را برایتان شرح دهیم.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران گستره آبی تماس بگیرید.

انواع و کاربرد پمپ شناور KSB

انواع مختلفی از پمپ توسط شرکت KSB تولید می شود که شامل پمپ های تک مرحله ای، پمپ های چند مرحله ای و در مورد پمپ شناور می باشد. پمپ شناور تولیدی در این شرکت دارای انواع مختلفی می باشد که تحت دسته بندی پمپ شناور چاه عمیق و نیمه عمیق، پمپ کف کش و پمپ لجن کش به فروش می رسد. از پمپ شناور KSB (پمپیران) می توان برای تامین آب آشامیدنی و آب شهری، آبیاری زمین های کشاورزی به عنوان پمپ شناور کشاورزی، در عمران به هنگام عقب نشینی سطح آب زیرزمینی و کاهش عمق آن، در آتشنشانی، پمپاژ آب شور و آب دریا، صنعت به خصوص صنعت نفت و معادن استفاده کرد.
پمپ شناور چاه عمیق KSB (پمپیران) در واقع شامل پمپ های گریز از مرکز سینگل استیج و مولتی استیج هستند که با یک الکتروپمپ تک فاز یا سه فاز کوپله می شوند و می توان از آنها به صورت افقی و عمودی در چاه استفاده کردبرای انتخاب پمپ شناور چاه عمیق خود فقط کافی است میزان آبدهی مورد نظر خود را در نظر و ارتفاعی که میخواهید آب را پمپاژ نمایید را اندازه بگیرید. سپس به جدول همپوشانی پمپ های شناور نگاهی بیاندازید و با در نظر گرفتن نقطه ماکزیمم راندمان پمپ، پمپ شناور مد نظر خود را انتخاب کنید. راهنمای انتخاب پمپ شناور پمپیران می تواند اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.

مزایای پمپ شناور KSB

این پمپ های شناور دارای قیمت مناسبی بوده و از نظر اقتصادی به صرفه هستند و از طرفی به دلیل مصرف کم انرژی بسیار کارا می باشند. علاوه بر این، نیاز به تعمیر و نگهداری در این نوع از پمپ شناور بسیار پایین است، فقط لازم است موقع انتخاب محصول دقیق باشید و بر اساس سیال مورد نظر خود و حجم ذرات معلق و جامداتی همچون شن و ماسه، پمپ خود را انتخاب کنید. چرا که در صورت وجود جامدات در سیال نیاز است که پروانه های این پمپ تغییر کنند تا با محیط سیال تناسب داشته باشند. ولی در حالت کلی انتخاب پمپ بر اساس نقطه ی ماکزیمم راندمان آبدهی و ارتفاع می تواند طول عمر و بهره وری پمپ را بیشتر نماید. این پمپ همچنین برای استفاده از مناطع شهری به دلیل آلودگی کم صوتی که دارد نیز مناسب است و از طرفی در صورت تمایل می توانید در برخی از مدل ها پروانه پمپ شناور را از جنس استیل سفارش دهید.

"<yoastmark

شرکت KSB و پمپیران

شرکت صنایع پمپ سازی پمپیران در سال 1354 به نام «صنایع پمپ سازی ایران» شروع به کار کرد و انوع پمپ و الکتروموتورهای شناور خود را تحت لیسانس شرکت KSB آلمان تولید نمود و تنها کارخانه پمپ سازی در ایران تحت لیسانس یک کشور اروپایی (KSB) پمپیران می باشد محصولات این شرکت که از نظر کیفیت و بهره وری با همان کیفیت محصولات شرکت KSB تولید می شوند و امروزه در نقاط مختلف کشور و در کشورهای همسایه ایران به فروش می رسند. پمپ شناور پمپیران همانند پمپ شناور KSB دارای انواع مختلفی بوده و از طرفی دلیل محبوبیت آن نه تنها کیفیت بالای محصولات بلکه قیمت های مناسب آن نیز می باشد. شما می توانید با مطالعه نحوه انتخاب پمپ شناور چاه عمیق، پمپ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و یا با تماس با شماره های درج شده در وبسایت گستره آبی نمایندگی پمپیران از مشاوره رایگان انتخاب پمپ بهره ببرید.

پرسش های متداول پیرامون پمپ شناور KSB

  1. پمپ شناور KSB بخریم یا پمپیران؟ شرکت صنایع پمپ سازی پمپیران در سال 1354 به نام «صنایع پمپ سازی ایران» شروع به کار کرد و انوع پمپ و الکتروموتورهای شناور خود را تحت لیسانس شرکت KSB آلمان تولید نمود. پمپ شناور پمپیران همانند پمپ شناور KSB دارای انواع مشابه بوده و از طرفی دلیل محبوبیت آن نه تنها کیفیت بالای محصولات بلکه قیمت های مناسب آن نیز می باشد.
  2. شرکت KSB چه محصولاتی تولید می نماید؟ شرکت KSB یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه انواع پمپ، شیر صنعتی و سایر دستگاه های مرتبط می باشد.
  3. کاربرد محصولات KSB در چه زمینه ای است؟ از پمپ شناور KSB می توان برای تامین آب آشامیدنی و آب شهری، آبیاری زمین های کشاورزی به عنوان پمپ شناور کشاورزی، در عمران به هنگام عقب نشینی سطح آب زیرزمینی و کاهش عمق آن، در آتشنشانی، پمپاژ آب شور و آب دریا، صنعت به خصوص صنعت نفت و معادن استفاده کرد.
  4. پمپ شناور KSB به چند دسته تقسیم می شوند؟ انواع مختلفی از پمپ توسط شرکت KSB تولید می شود که شامل پمپ های تک مرحله ای، پمپ های چند مرحله ای و در مورد پمپ شناور می باشد و انواع مختلف آن برای چاه های عمیق و نیمه عمیق به عنوان پمپ شناور چاه عمیق و نیمه عمیق، پمپ کف کش و لجن کش به فروش می رسد.
  5. چطور پمپ شناور KSB را انتخاب کنید؟ کافی است میزان آبدهی مورد نظر خود را در نظر و ارتفاعی که میخواهید آب را پمپاژ نمایید را اندازه بگیرید. سپس به جدول همپوشانی پمپ های شناور نگاهی بیاندازید و با در نظر گرفتن نقطه ماکزیمم راندمان پمپ، پمپ شناور مد نظر خود را انتخاب کنید.
  6. مزایای پمپ شناور KSB چیست؟این پمپ های شناور دارای قیمت مناسبی بوده و از نظر اقتصادی به صرفه هستند و از طرفی به دلیل مصرف کم انرژی بسیار کارا می باشند. علاوه بر این، نیاز به تعمیر و نگهداری در این نوع از پمپ شناور بسیار پایین است.این پمپ های شناور دارای قیمت مناسبی بوده و از نظر اقتصادی به صرفه هستند و از طرفی به دلیل مصرف کم انرژی بسیار کارا می باشند. علاوه بر این، نیاز به تعمیر و نگهداری در این نوع از پمپ شناور بسیار پایین است.
  7. پمپ شناور استیل KSB چه مزایایی دارد؟ پمپ شناور استیل می تواند از بروز خوردگی و فرسایش که یکی از مشکلات بزرگ قرار گرفتن پمپ در آب است جلوگیری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *