ترانسفورماتور

نمایندگی ایران ترانسفو

نمایندگی ایران ترانسفو

سر آغاز کار ایران ترانسفو به سال 1340 بر می گردد، در واقع در طی آن سال موافقتنامه ای بین شرکت برق منطقه ای تهران و شرکت زیمنس آلمان بسته می شود و در سال 1345 شرکت ایران ترانسفو تاسیس شده و سپس مقدمات ساخت کارخانه در زمینی واقع در شهر ری فرآهم می گردد. محصولاتی که توسط کارخانه ایران ترانسفو تولید می شوند همگی بر طبق استاندارد IEC60076 و VDE0532 که مربوط به کشور آلمان هستند تهیه می گردد و شامل انواع مخلفتی از جمله ترانسفورماتور توزیع، ترانسفورماتور روغنی سه فاز که دارای قدرتی بین 25 تا 5000 کیلو ولت آمپر می باشد و ولتاژهای اولیه 11، 20 و 33 کیلو ولت را فرآهم می آورد.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران گستره آبی تماس بگیرید.

این شرکت همچنین برای اینکه بتواند ظرفیت های تولیدی خود را با نیاز کشور و البته مصرف روز افزون برق و برنامه های دولتی هماهنگ کند در سال 1354 اقدام به افزایش ظرفیت تولید با توجه به بررسی هایی که انجام داده است، از 1500 مگا ولت آمپر در سال به 15000 مگا ولت آمپر، نموده است. در نتیجه این تصمیم گیری منجر به احداث کارخان ای در شهرستان زنجان گشت و در نتیجه کارخانه ترانسفورماتور توزیع با ظرفیت تولید سالیانه 3500 مگا ولت آمپر با محصولاتی مشابه محصولات کارخانه ری و همچنین کارخانه تولید ترانسفورماتور قدرت با ظرفیت تولیدی 10 هزار مگا ولت آمپر در سال محصولاتی از جمله ترانسفورماتور قدرت و فوق توزیع از 2 تا 315 مگا ولت آمپر یا 2000 تا 315000 کیلو ولت آمپر تولید نموده و آنها را در کلاس ولتاژهای 63، 132، 230 و در نهایت 400 کیلو ولت ارائه می نماید که توسط نمایندگی ایران ترانسفو به فروش می رسد.

از مزایای انتخاب ترانسفورماتور ایران ترانسفو می توان به قیمت های رقابتی، استفاده از تکنولوژی های برتر و به روز در زمینه طراحی، تولید و آزمایش، نیم قرن تجربه، محصولاتی مطابق نیاز مصرف کنندگان، تولید محصولات با کیفیت که قادرند با محصولات خارجی رقابت نمایند و ایمنی بالای محصولات که منجر به اطمینان بیشتر می شود، استفاده از مواد اولیه معتبر و مطابق استاندارد جهانی، خدمات پس از فروش مناسب و دسترسی آسان تر به این خدمات پس از فروش بر خلاف انواع محصولات خارجی که به راحتی نمایندگی و خدمات پس از فروش آن در دسترس نیست و البته آخرین مورد نمایندگی های مجاز ایران ترانسفو که در سراسر کشور پراکنده شده اند.

یکی از این نمایندگی ها، گستره آبی می باشد که بیش از سه دهه از آغاز به کار آن می گذرد. گستره آبی توانسته در طی این سالهای مشتریان زیادی را از سراسر کشور جذب نماید. این شرکت فنی که بیش از سه دهه تجربه در زمینه تهیه، توزیع و تامین انواع محصولات ایران ترانسفو دارد با بهره بری از امکانات و کادر مجرب و متخصص همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی هستند. شعار گستره آبی نمایندگی ایران ترانسفو ارائه خدمات در کمترین زمان، با بیشترین کیفیت و البته پیگیری نیاز مشتریان برای رساندن آن ها به محصول مورد نظرشان می باشد. از طرفی این شرکت در تلاش است تا بتواند شما را در انتخاب محصولی که بتواند به خوبی نیاز شما را برطرف نماید راهنمایی نمایند، تا شما نیز همانند مشتریان همیشگی شرکت گستره آبی با خیالی آسوده محصول خود را خریداری نمایید. هدف ما کسب رضایت شماست.

مصرف کنندگان محصولات ایران ترانسفو توجه داشته باشند می توانند با شماره های موجود در وبسایت گستره آبی تماس بگیرند و از مشاوره رایگان انتخاب ترانسفورماتور و خرید محصولات در کمترین زمان و البته اطلاع از آخرین و بروزترین قیمت ترانس برق و تخفیفات ویژه این شرکت بهره مند گردند. لازم به ذکر است که شرکت گستره آبی امکان ارسال محصولات برای شهرستان را نیز برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است که می تواند با تماس با مشاورین این شرکت پس از خرید ترانسفورماتور مد نظر خود برای ارسال آن به شهرستان اقدام فرمایید.

سوالات متداول پیرامون نمایندگی ایران ترانسفو

  1. گستره آبی چه گروه محصولات ایران ترانسفو را به فروش می رساند؟ این شرکت اقدام به تامین و فروش تمامی محصولات ایران ترانسفو از جمله ترانسفورماتور توزیع شامل ترانسفورماتور توزیع روغنی نرمال، هرمتیک، ترانسفورماتور کم تلفات، ترانسفورماتور توزیع خشک و ترانسفورماتور تکفاز می نماید.
  2. چطور می توان ترانسفورماتور قدرت و ترانسفورماتور ویژه را توسط گستره آبی تهیه کرد؟ برای خرید ترانسفورماتورهای مربوطه کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و مشاورین این شرکت شما را در امر خرید محصول مورد نظرتان یاری می رساند.
  3. خدمات ارائه شده توسط گستره آبی به چه شکلی ارائه می شود؟ این شرکت همواره در صدد کسب رضایت حداکثری مشتریان است و از این رو خدمات خود را در قالب ارائه مشاوره رایگان و بهره مندی مشتریان از تخفیفات ویژه به عزیزان عرضه می نماید.
  4. آیا گستره آبی امکان ارسال محصولات به شهرستان ها را فراهم می آورد؟ بله، مشتریان گرامی می توانند پس از انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود برای ارسال محصولات به شهرستان محل زندگی خود اقدام فرمایند.
  5. دلیل برتری محصولات ایران ترانسفو نسبت به سایر محصولات خارجی چیست؟ این محصولات علاوه بر کیفیت بالا و همچنین طراحی و تولید بر اساس استاندارد جهانی، از خدمات پس از فروشی بهره می برند که به آسانی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *