ترانسفورماتور

10 ترانسفورماتور خشک پربازدید ایران ترانسفو

10 ترانسفورماتور خشک پربازدید ایران ترانسفو

ترانسفورماتورهای خشک رزینی برای توزیع انرژی گزینه های مناسبی هستند که دارای درجه امنیت بالا می باشند. این محصولات به دلیل خشک بودن و عاری از هرگونه روغن بودن در مقابل آتش سوزی مناسب هستند و در صورتی که در اطراف ترانسفورماتور خشک آتش سوزی اتفاق بیافتد خود ترانسفورماتور آتش نمی گیرید. سیستم عایقی این ترانسفورماتور در صورت بروز آسیب یا تخریب فیزیکی و مکانیکی به محیط اطراف آسیب نمی زند چرا که هیچ گونه مواد اشتعال پذیر و آلوده کننده در این ترانس برق وجود ندارد. بهره برداری از ترانس خشک در مناطق زلزله خیز و مسکونی بسیار مناسب بوده و به دلیل عدم وجود روغن نیاز به سرویس و کنترل سطح روغن ندارد و این محصولات دارای طول عمر بالایی می باشد. در ادامه مایلیم 10 ترانسفورماتور خشک پربازدید ایران ترانسفو را به شما معرفی نماییم. این ترانسفورماتورها توسط ایران ترانسفو طراحی و تولید گردیده اند.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران گستره آبی تماس بگیرید.

10 ترانسفورماتور خشک پربازدید ایران ترانسفو در گستره آبی

1. ترانسفورماتور توزیع خشک 1600KVA ایران ترانسفو

ترانسفورماتور توزیع خشک 1600KVA ایران ترانسفو اولین ترانس برق در 10 ترانسفورماتور خشک پربازدید ایران ترانسفو می باشد که از ولتاژ ورودی 20 کیلوولت و ولتاژ خروجی 0.4 کیلوولت بهره می برد. از طرفی این ترانس به عنوان ترانسفورماتور کاهنده به کار می رود. توان نامی برای این ترانس خشک معادل 1600 کیلوولت آمپر است. نرخ امپدانس نیز در این ترانسفورماتور توزیع 6 درصد می باشد. این دستگاه دارای تلفات کم است و در دمای 120 درجه سانتی گراد قابل استفاده می شود. گروه برداری این ترانس Dyn5 در نظر گرفته شده است.

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 1600KVA ایران ترانسفو

2. ترانسفورماتور توزیع خشک 800KVA ایران ترانسفو

ترانسفورماتور توزیع خشک 800KVA ایران ترانسفو دومین ترانسفورماتور خشک با قدرت 800 کیلوولت آمپر می باشد که جزو پربازدیدترین محصولات ایران ترانسفو در گستره آبی به حساب می آید. این ترانس کاهنده دارای ولتاژ ورودی 20 کیلوولت و ولتاژ خروجی 0.4 کیلوولت می باشد. گروه برداری برای اتصال به سیم پیچ فشار قوی و فشار ضعیف از نوع Dyn5 در نظر گرفته می شود. نرخ امپدانس نیز 6 درصد است.

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 800KVA ایران ترانسفو

3. ترانسفورماتور توزیع خشک 2000KVA ایران ترانسفو

سومین رتبه از پربازدیدترین انواع ترانسفورماتور خشک شامل ترانسفورماتور توزیع خشک 2000KVA ایران ترانسفو می گردد. ولتاژ ورودی معادل 25 کیلوولت و ولتاژ خروجی 0.4 کیلوولت می باشد و این ترانسفورماتور کاهنده از گروه برداری Dyn5 برای اتصال به سیم پیچ فشار ضعیف و فشار قوی برخوردار است. همچنین می بایست اشاره نماییم که نرخ امپدانس برای این ترانس برق 6 درصد است. این ترانسفورماتور همچنین از توان 2000 کیلوولت آمپر بهره می برد.

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 2000KVA ایران ترانسفو

4. ترانسفورماتور توزیع خشک 400KVA ایران ترانسفو

جایگاه چهارم از این ترانسفورماتورهای پربازدید به ترانسفورماتور توزیع خشک 400KVA ایران ترانسفو اختصاص دارد. از طرفی این ترانسفورماتور از قدرت 400 کیلوولت آمپر برخوردار است و قادر است ولتاژ ورودی 20 کیلوولت را به 0.4 کیلوولت کاهش دهد. برای اتصال سیم پیچ LV و HV به برق می بایست از گروه برداری Dyn5 استفاده شود. همچنین نرخ امپدانس این ترانسفورماتور 6 درصد می باشد.

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 400KVA ایران ترانسفو

5. ترانسفورماتور توزیع خشک 100KVA ایران ترانسفو

ترانسفورماتور توزیع خشک 100KVA ایران ترانسفو در جایگاه پنجم قرار دارد و از توان 100 کیلوولت آمپر برخوردار است. همچنین این ترانسفورماتور توزیع خشک دارای ولتاژ ورودی 20 کیلوولت می باشد که پس از کاهش ولتاژ به ولتاژ خروجی 0.4 کیلوولت تبدیل می گردد. از طرفی این ترانسفورماتور نوعی ترانسفورماتور کم تلفات به نسبت سایر ترانسهای برق می باشد و از گروه برداری Dyn5 بهره می برد و همچنین می بایست اشاره نماییم که نرخ امپدانس 6 درصد است.

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 100KVA ایران ترانسفو

6. ترانسفورماتور توزیع خشک 630KVA ایران ترانسفو

ترانسفورماتور توزیع خشک 630KVA ایران ترانسفو ششمین محصول پربازدید گستره آبی در بین ترانسفورماتورهای خشک به حساب می آید. گروه برداری این دستگاه Dyn5 است و قابلیت اتصال به سیم پیچ فشار قوی و فشار ضعیف را دارد که قادر است ولتاژ ورودی 20 کیلوولت را به 0.4 کیلوولت تبدیل نماید. این ترانسفورماتور خشک همچنین دارای توان 630 کیلوولت آمپر است و از نرخ امپدانس 6 درصد بهره می برد.

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 630KVA ایران ترانسفو

7. ترانسفورماتور توزیع خشک 2500KVA ایران ترانسفو

رتبه هفتم از پربازدیدترین ترانسفورماتورهای خشک به ترانسفورماتور توزیع خشک 2500KVA ایران ترانسفو اختصاص دارد و قدرت این ترانسفورماتور 2500 کیلوولت آمپر می باشد و به عنوان یک ترانسفورماتور کاهنده قادر است ولتاژ 20 کیلوولت را به 0.4 کیلوولت تبدیل نماید. اتصالات مربوط به این سیم پیچ فشار قوی و فشار ضعیف به صورت گروه برداری Dyn5 می باشد. نرخ امپدانس برای این ترانس خشک 6 درصد تخمین زده شده است.

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 2500KVA ایران ترانسفو

8. ترانسفورماتور توزیع خشک 1000KVA ایران ترانسفو

ترانسفورماتور توزیع خشک 1000KVA ایران ترانسفو در رتبه هشتم قرار گرفته و دارای توان 1000 کیلوولت آمپر است. ولتاژ ورودی به ترانسفورماتور خشک 20 کیلوولت و ولتاژ خروجی نیز 0.4 کیلوولت و گروه برداری مربوط به اتصالات این ترانس خشک Dyn5 می باشد. از طرفی این ترانسفورماتور کاهنده دارای نرخ امپدانس 6 درصد می باشد .

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 1000KVA ایران ترانسفو

9. ترانسفورماتور توزیع خشک 1250KVA ایران ترانسفو

ترانسفورماتور نهم یک ترانس کاهنده با قدرت 1250 کیلوولت آمپر می باشد که با نام ترانسفورماتور توزیع خشک 1250KVA ایران ترانسفو شناخته می شود. ولتاژ ورودی معادل 20 کیلوولت و ولتاژ خروجی 0.4 کیلوولت می باشد. گروه برداری جهت اتصال به سیم پیچ های فشار قوی و فشار ضعیف Dyn5 می باشد. نرخ امپدانس 6 درصد در نظر گرفته می شود.

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 1250KVA ایران ترانسفو

10. ترانسفورماتور توزیع خشک 250KVA ایران ترانسفو

آخرین ترانسفورماتور پربازدید ترانسفورماتور توزیع خشک 250KVA ایران ترانسفو با توان نامی 250 کیلوولت آمپر می باشد. این دستگاه دارای ولتاژ ورودی 20 کیلوولت و ولتاژ خروجی 0.4 کیلوولت است. همچنین این ترانسفورماتور کاهنده تلفات کمی دارد و نرخ امپدانس آن 6 درصد است. گروه برداری که برای اتصال به این ترانسفورماتورها استفاده می شود Dyn5 می باشد.

قیمت ترانسفورماتور توزیع خشک 250KVA ایران ترانسفو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *