سیم و کابل

10 کابل درون چاهی تخت swr پربازدید سیمند کابل

10 کابل درون چاهی تخت swr پربازدید سیمند کابل

سیمند کابل اولین شرکت تولید کننده انواع کابل برق شناور است که برای بهره برداری از پمپ شناور در چاه های عمیق و نیمه عمیق پرکاربرد می باشد. این کابلهای برق به طور کامل در سیال شناور شده و مقاومت کافی در برابر نفوذ آب را دارند. با توجه به اینکه پمپ شناور در سیال غوطه ور می باشد از این رو به کارگیری کابل برقی که پس از اتصال با الکتروپمپ شناور در سیال قرار می گیرد از این رو طراحی و تولید کابل برقی که در درون چاه قرار گیرد ضروری است. کابل برق swr سیمند کابل در درون چاه و سیال قرار می گیرد. هدف این مقاله بررسی 10 کابل درون چاهی تخت swr پربازدید سیمند کابل در وبسایت گستره آبی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران گستره آبی تماس بگیرید.

10 کابل درون چاهی تخت swr پربازدید سیمند کابل

1. اولین کابل برق درون چاهی swr پربازدید کابل swr تخت 3 در 2.5 سیمند کابل می باشد که از جمله کابل تخت است که از طریق سیستم راه اندازی ستاره-مثلث و مستقیم به موتور شناور متصل می گردد و این کابل برق شناور همچنین می تواند تا فشار 40 بار به صورت غوطه ور را تحمل نماید و کابل swr تخت 3 در 2.5 همانطور که از نام آن مشخص است دارای سه رشته و سطح مقطع 2.5 میلی متر مربع می باشد. سه رشته موجود در این کابل برق شناور مشکی، آبی و قهوه ای است. این کابل برق دارای انعطاف پذیری بالاست و هادی آن از جنس مس آنیل شده است. ولتاژ نامی کابل برق 1/0.6 کیلوولت است.

کابل swr تخت 3 در 2.5 سیمند کابل

2. دومین نوع از پربازدیدترین کابلهای برق درون چاهی شامل کابل swr تخت 3 در 4 سیمند کابل با سه رشته و سطح مقطع 4 میلی متر مربع می باشد که با بهره گیری از راه اندازی ستاره-مثلث و راه اندازی مستقیم می تواند به موتور الکتریکی شناور متصل شود و به راه اندازی پمپ شناور کمک نماید. این کابل درون چاهی دارای ولتاژ نامی 1/0.6 کیلوولت می باشد. این کابل درون چاهی از نوع کابل برق شناور تخت می باشد و هادی به کار گرفته شده در این کابل برق از نوع مس آنیل شده می باشد و با عایق مناسب جهت شناور شدن در سیال پوشانده می شود.

کابل swr تخت 3 در 4 سیمند کابل

3. سومین کابل برق درون چاهی پربازدید با نام کابل swr تخت 3 در 70 سیمند کابل شناخته می شود و این کابل برق در مسافت های مختلف به دو روش راه اندازی ستاره-مثلث و راه اندازی مستقیم به کار گرفته می شود. سطح مقطع این کابل برق درون چاهی 70 میلی متر مربع و کابل تخت دارای سه رشته آبی، قهوه ای و مشکی است و هادی آن از جنس مس آنیل شده بدون اندود قلع می باشد پلیمر به کار گرفته شده برای عایق کابل برق از جنس پی وی سی و یا وینیل کلراید می باشد. انعطاف پذیری این کابل برق بالاست و دارای نفوذ پذیری بسیار کم نسبت به آب می باشد.

کابل swr تخت 3 در 70 سیمند کابل

4. چهارمین جایگاه به کابل swr تخت 3 در 25 سیمند کابل اختصاص دارد. راه اندازی موتور شناور به وسیله کابل شناور از دو روش راه اندازی ستاره-مثلث و راه اندازی مستقیم انجام می شود. سطح مقطع این کابل برق 25 میلی متر مربع و سه رشته آبی، قهوه ای و مشکی در این کابل برق سه رشته وجود دارد. هادی کابل درون چاهی SWR از نوع مس آنیل شده می باشد که با عایق پی وی سی پوشانده شده است و قابلیت شناور در سیال را خواهد داشت.

کابل swr تخت 3 در 25 سیمند کابل

5. پنجمین مورد از 10 کابل درون چاهی تخت swr پربازدید سیمند کابل شامل کابل swr تخت 3 در 10 سیمند کابل نوعی کابل تخت درون چاهی است که قابلیت شناور شدن در سیال را دارد و همچنین مناسب برای بهره گیری از موتور شناور به روش مستقیم یا ستاره-مثلث می باشد. کابل swr مد نظر در اینجا دارای سطح مقطع 10 میلی متر مربع و سه رشته است. هادی از جنس مس آنیل شده و عایق به کار گرفته شده روی آن از جنس پی وی سی است و به کابل برق انعطاف پذیری بالا را ارائه می دهد.

کابل swr تخت 3 در 10 سیمند کابل

6. ششمین مورد از پربازدیدترین کابلهای برق swr معادل کابل swr تخت 3 در 6 سیمند کابل می باشد که دارای سه رشته و سطح مقطع 6 میلی متر مربع است. موتور شناور برای قرارگیری در سیال از کابل برق شناور بهره می برد و در مسافت های مختلف جهت بهره برداری به دو روش راه اندازی ستاره-مثلث و راه اندازی مستقیم قابلیت بهره برداری دارد. این کابل تخت دارای عایق پلی وینیل کلراید می باشد و از هادی مسی برخوردار است.

کابل swr تخت 3 در 6 سیمند کابل

7. در جایگاه هفتم از ده رتبه برتر پربازدیدترین کابلهای برق swr سیمند کابل، کابل swr تخت 3 در 1.5 سیمند کابل قرار می گیرد. این کابل برق سبک دارای سطح مقطع 1.5 میلی متر مربع و دارای سه رشته است. رشته های این کابل برق شناور به رنگ های سیاه، آبی و قهوه ای به کار گرفته شده اند و این محصول بسیار پرکاربرد برای موتورهای شناور در استاندارد بین المللی با هادی مس آنیل شده بدون اندود قلع و البته روکش و عایق پلی وینیل کلراید تهیه می شود. ولتاژ نامی این کابل برق 1/0.6 کیلوولت می باشد.

کابل swr تخت 3 در 1.5 سیمند کابل

8. جایگاه هشتم نیز به کابل swr تخت 3 در 35 سیمند کابل اختصاص دارد و این کابل برق سه رشته با سطح مقطع 35 میلی متر مربع می باشد. برای راه اندازی موتور شناور از دو روش راه اندازی مستقیم و راه اندازی ستاره-مثلث بهره برده می شود. این کابل برق دارای هادی از جنس مس آنیل شده است که با عایق پلی وینیل کلراید پوشانده می شود. از طرفی این کابل برق دارای ولتاژ نامی 1/0.6 کیلوولت است.

کابل swr تخت 3 در 35 سیمند کابل

9. نهمین کابل برق شناور از انواع کابل برق سیمند کابل که جز پربازدیدترین کابلهای شناور در گستره آبی به حساب می آید کابل swr تخت 3 در 16 سیمند کابل می باشد. این کابل برق دارای سه رشته با هادی مسی آنیل شده و عایق پلی وینیل کلراید است. از طرفی سطح مقطع این کابل برق تخت 16 میلی متر مربع تخمین زده شده است. همچنین استفاده از این کابل برق شناور برای راه اندازی موتور شناور به صورت مستقیم یا راه اندازی ستاره-مثلث بهره برده می شود. ولتاژ نامی این کابل برق شناور 1/0.6 کیلوولت است.

کابل swr تخت 3 در 16 سیمند کابل

10. آخرین مدل کابل برق شناور شامل کابل swr تخت 3 در 50 سیمند کابل می باشد که دارای سطح مقطع 50 میلی متر مربع است و دارای سه رشته آبی، قهوه ای و مشکی می باشد. این کابل برق دارای هادی مس آنیل شده است و روی آن با عایق پلی وینیل کلراید پوشانده می شود تا به راحتی قابل شناور شدن در سیال باشد. از طرفی این کابل برق شناور برای بهره برداری در چاه عمیق و نیمه عمیق در فشار 40 بار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *