ترانسفورماتور

شرایط ضمانت ترانسفورماتور توزیع روغنی ایران ترانسفو

شرایط ضمانت ترانسفورماتور توزیع روغنی ایران ترانسفو

خرید ترانسفورماتور از نمایندگی مجاز می تواند به مشتریان گرامی نه تنها مزیت خریدی آسان و بدون دردسر را دهد بلکه خریداران می توانند از ضمانت محصولات نیز بهره ببرند. توجه داشته باشید ترانسفورماتور تولید شده توسط ایران ترانسفو دارای کیفیت بالا و کارکرد طولانی مدت می باشد و قادر است نیاز مشتریان را در زمینه های مختلف در مدت زمان طولانی برطرف نماید. شرایط ضمانت ترانسفورماتور توزیع روغنی ایران ترانسفو اگر به درستی رعایت گردد، در صورت بروز مشکلی که شامل ضمانت می شود این مسائل بدون پرداخت هزینه توسط مشتریان در زمان گارانتی رایگان و پس از اتمام آن با دریافت وجه رفع می گردند.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران گستره آبی تماس بگیرید.

در ابتدا می بایست به این نکته اشاره کنیم که منظورمان از گارانتی یا ضمانت چیست، به عبارت دقیق تر ضمانت چه دارد؟ ضمانت یا گارانتی عبارت است تعمیر و یا تعویض ترانسفورماتور توزیع فروخته شده به مشتریان بدون اینکه هیچ گونه وجه یا هزینه ای دریافت شود، اما توجه داشته باشید که ضمانت محصول خود شرایط و محدودیت هایی دارد که اگر به آنها توجه شود، بدون هیچ مشکلی و فوت وقتی مساله مورد نظر رفع می گردد.

شرایط زمانی و لیست کنترل ضمانت ترانسفورماتور ایران ترانسفو

محصولات تولید شده و تحویل داده شده توسط کارخانجات ایران ترانسفو، شامل؛ کارخانجات ایران ترانسفو زنجان، ترانسفورماتور صنعت ری و ترانسفورماتورسازی کوشکن همگی از گارانتی به مدت دو سال که شروع آن از تاریخی است که محصول به مشتری تحویل داده می شود و یا یک سال و نیم از زمان و تاریخ بهره برداری از دستگاه می باشد.

از طرفی لیست کنترل ترانسفورماتور به طور کامل می بایست طبق لیست کنترل که به همراه ترانسفورماتور فرستاده می شود به هنگام نصب و راه اندازی تکمیل و تایید شود. اشاره به این نکته ضروری است که لیست کنترل جهت اعتبار می بایست از قبل توسط نمایندگی مهر و امضا شود.

شرایط فنی ضمانت ترانسفورماتور توزیع روغنی

  • گارانتی محصولات در بخش تعمیرات شامل دسته ای از عیوب و نقص هایی می شود که در حین تولید به وجود آمده اند و به هیچ وجه اشکالات ناشی از صدمات وارده در طی فرآیند حمل و نقل، نصب و راه اندازی و بهره برداری ناصحیح را شامل نمی شود.
  • توجه داشته باشید که ترانسفورماتور قبل از ارائه مشکل به دفتر خدمات پس از فروش نباید به هیچ وجه توسط شخص دیگری تعمیر و به عبارت دقیق تر باز گردد.
    روغن ترانسفورماتورهای روغنی نباید در هر صورت تخلیه شود. چنانچه اگر روغن ترانسفورماتور کم و یا ترانسفورماتور توزیع از جمله ترانسفورماتور هرمتیک و ترانسفورماتور کنسرواتوری از روغن خالی شود، می بایست پلمپ های درپوش و شیر تخلیه به صورت دست نخورده باقی بمانند در غیر این صورت هزینه تعمیر دستگاه جزو ضمانت به حساب نخواهد آمد.

مدارک مورد نیاز شرایط ضمانت ترانسفورماتور توزیع روغنی ایران ترانسفو

  1. در صورت آسیب دیدن ترانسفورماتور به هنگام نصب، راه اندازی و یا بهره برداری، تاییدیه رسمی شرکت برق منطقه ای و یا توزیع نیروی برق مبنی بر نصب و راه اندازی صحیح ترانسفورماتور که می بایست بر اساس لیست کنترل که در پیوست راهنمای نصب و راه اندازی ترانسفورماتور توزیع روغنی آمده است ارائه گردد و همچنین می بایست گزارشی مبنی بر نحوه برقدار کردن و البته حادثه اتفاق افتاده توسط مشتری نیز ضروری می باشد.
  2. چنانچه اگر تاییدیه رسمی شرکت برق منطقه ای و یا توزیع نیروی برق ارائه نگردد، نظریه کارشناسی شرکت سازنده ملاک خواهد بود و مشتری می بایست قبل از تحویل ترانسفورماتور به کارخانه ایران ترانسفو، از جمله صنعت ری و یا ترانسفورماتورسازی کوشکن، باید موضوع را پذیرفته باشد.
  3. از طرفی توجه داشته باشید که قبل از تحویل ترانسفورماتور خریداری شده توسط شما در صورت آسیب دیدن به کارخانه، می بایست صورت جلسه ای بین مشتری و نماینده فروش و یا نماینده خدمات پس از فروش در کارخانه تنظیم شود و در آن وضعیت کلی ترانسفورماتور ایران ترانسفو به درستی و دقیق مشخص گردد. همچنین لازم به ذکر است در صورتی صورت جلسه تحویل داده نشود، تغییرات و ایرادهایی موجود در ترانسفورماتور برگشتی، نظر کارشناسی شرکت خدمات پس از فروش ایران ترانسفو، ملاک تعیین ایراد خواهد بود و پرداخت هزینه های مربوط به تعمیر و بازسای نیز به عهده خود مشتری یا فروشنده می باشد و پس از پرداخت مبلغ مربوط به قیمت ترانس برق بر اساس پیش فاکتور صادر شده فرآیند تعمیرات شروع خواهد شد.

پرسش های پرتکرار مربوط به شرایط ضمانت ترانسفورماتور توزیع روغنی ایران ترانسفو

  1. چرا باید از نمایندگی ایران ترانسفو خرید کنید؟ با این کار خریداران نه تنها به سرعت محصول مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد بلکه می توانند از ضمانت ترانسفورماتور ایران ترانسفو نیز بهره مند گردند که برای ترانسفورماتور توزیع از زمان تحویل حدود دو سال رایگان می باشد.
  2. گارانتی یا ضمانت ترانسفورماتور ایران ترانسفو چیست؟ ضمانت یا گارانتی عبارت است تعمیر و یا تعویض ترانسفورماتور توزیع فروخته شده به مشتریان بدون اینکه هیچ گونه وجه یا هزینه ای دریافت شود و می بایست توجه داشته که این گارانتی محدودیت هایی را شامل می شود که باید به هنگام استفاده لحاظ کرد.
  3. آیا ضمانت ترانسفورماتور توزیع شامل هر گونه آسیب و اشکالی می شود؟ خیر، مواردی که شامل ضمانت ترانسفورماتور ایران ترانسفو می شوند اشکالات و عیوبی هستند که در اثر تولید به وجود می آید و البته لازم به ذکر است که اشکالات ناشی از صدمات وارده در طی فرآیند حمل و نقل، نصب و راه اندازی و بهره برداری ناصحیح را شامل نمی شود.
  4. تعمیر ترانسفورماتور توزیع بر اساس ضمانت می بایست توسط چه افرادی صورت گیرد؟ توجه داشته باشید که پیش از فرستادن و برگداندن ترانسفورماتور آسیب دیده به کارخانه این دستگاه نباید توسط شخص دیگری باز و تعمیر گردد. در واقع آسیب دیدن و باز شدن هرگونه پلمپی می تواند شرایط ضمانت را مختل نماید.
  5. اقدامات لازم جهت رفع آسیب ترانسفورماتور به هنگام نصب، راه اندازی و یا بهره برداری چیست؟ لازم است برای رفع این مشکلات تاییدیه ای توسط شرکت برق منطقه ای و یا توزیع نیروی برق مبنی بر نصب و راه اندازی صحیح ترانسفورماتور به صورت رسمی بر اساس لیست کنترل، ارائه گردد و همچنین می بایست گزارشی مبنی بر نحوه برقدار کردن و البته حادثه اتفاق افتاده توسط مشتری نیز ضروری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *